یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۱۳:۵۹

آماده‌باش در پارس جنوبی: احتمال توقف چندروزه عملیات ساخت

باشگاه خبری فراساحل: به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پرقدرت بارشی به جنوب کشور و مواج شدن خلیج فارس، ستاد بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شد و به تمامی‌بهره برداران و پیمانکاران در حال کار در بخش دریایی پارس جنوبی دستور آماده باش داده شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، طی روزهای آینده با ورود سامانه‌های جدید بارشی به کشور، بروز سیلاب در استانهای جنوبی و مواج و طوفانی شدن دریا پیش بینی شده است. در این خصوص سازمان هوشناسی از ورود سامانه پرقدرت بارشی به جنوب کشور خبر داده و پیرو هشدار این سازمان، ستاد بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) تشکیل شده است.

در حال حاضر فازهای 1 تا 10، فاز 12، فاز 15، فاز 17 و فاز 18 پارس جنوبی در مدار بهره برداری است. فازهای 16 و 19 به دلیل شکستگی خط لوله انتقال گاز ترش در دست تعمیر هستند و فازهای 13، 14، 20، 21، 22، 23 و 24 در مراحل مختلف تکمیل و ساخت در بخش دریا و خشکی قرار دارند. در صورت بروز بارش‌های شدید و طوفان‌های دریایی، احتمال توقف چند روزه عملیات توسعه در فازهای در حال تکمیل پارس جنوبی وجود دارد اما با تشکیل ستاد بحران، پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم برای ادامه تولید گاز در هر شرایط آب و هوایی در فازهای در مدار بهره برداری این میدان مشترک گازی صورت گرفته است.



  کد خبر : 3264
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :